کانون طراحان جوان

استراتژی محتوا

استراتژی محتوای خود را قبل از محتواسازی تعیین نمایید

کانون طراحان جوان

تولید محتوای متنی

ما در کانون طراحان جوان ناب‌ترین محتوای متنی را برای شما ایجاد می‌نماییم
 
 
کانون طراحان جوان

حضور در شبکه‌های اجتماعی

پست‌های خود را در شبکه‌های اجتماعی با برنامه و هدفمند منتشر نمایید
seo

اصول اولیه نگارش و تولید محتوای متنی


ایجاد محتوای ناب بهترین و ایمن‌ترین روش به منظور ایجاد آگاهی از برند و بهبود رتبه سایت در صفحه سرچ گوگل است.

محتوای نوشتاری و انتخاب عکس مناسب کماکان یکی از بهترین نوع محتوا به منظور جذب مخاطب است و موتور‌های جستجو نیز به ان توجه بسیاری می‌کنند.

اما محتوای نوشتاری باید از اصول سئو تبعیت کند تا بتواند تاثیر مثبت داشته باشد. آنچه در ذیل آمده می‌تواند در ایجاد محتوای مناسب و هماهنگ با قوانین سئو تاثیر به سزایی داشته باشد:

۱. حداقل محتوا باید ۳۰۰ کلمه باشد

محتوای کم نمی‌تواند حق مطلب را ادا کند. حداقل کلمات مورد نیاز برای نوشتن یادداشت تقریبا سیصد کلمه است.
 این تعداد برای نوشتن یک مقاله بسیار کم بوده و نیاز است تا تعداد واژگان را بیشتر کنیم. یک مقاله حداقل از سه پاراگراف مقدمه، بدنه اصلی و نتیجه‌گیری تشکیل شده که قطعا نمی‌توان آن را در سیصد کلمه خلاصه کرد.
محتوای کم سبب می‌شود نرخ پرش سایت شما نیز افزایش پیدا کند یعنی آنکه مخاطب وقت خود را در صفحه شما مصرف نمی‌کند و این در رتبه‌بندی سئو بسیار تاثیرگذار است.

۲. از کلمات کلیدی استفاده کنیم

کلمات کلیدی همان‌هایی هستند که ممکن است مخاطب در سوالی که از گوگل می‌پرسد استفاده کند. اما نکته اینجاست که متن خود را حول محور کلمات کلیدی ننویسید.
شما باید به سوالات مخاطب پاسخ دهید نه این که متن را طوری بنویسید که تنها کلمات کلیدی در آن باشد.

اشخاصی که متن خود را بر اساس کلمات کلیدی می‌نویسند تنها به روبات‌های گوگل توجه می‌کنند. گر چه باید به این نکته نیز توجه کرد که الگوریتم‌های جدید گوگل بیشتر سوال محور شده‌اند و نه کلمه محور.

در عنوان اصلی مطلبتان سعی کنید که کلمات کلیدی را بیاورید اما تعداد آنها نباید خیلی زیاد باشد. کل عنوان کلمات کلیدی را در متن اصلی به هیچ عنوان به جایی لینک ندهید.

پاراگراف‌های شروع و پایانی جای خوبی برای کلمات کلیدی هستند. آنها را پررنگ کنیدیا بنابرصلاحدید زنگشان را تغییر دهید

۳. به املاء واژگان و همینطور دستور زبان توجه کنیم

نوشتن یک محتوای درست بدون غلط املایی و فنون نگارشی این حس را ایجاد می‌کند که نویسنده اشراف کافی به موضوع دارد و مخاطب برایش مهم است. متن بدون اشکال، تجربه خوبی برای مخاطب ایجاد می‌کند و همانطور که گفتیم نرخ پرش نیز کم‌تر خواهد شد چرا که مخاطب کماکان تمایل دارد تا محتوای ما را مصرف کند.

۴. لینک داخلی و خارجی بدهیم

خواندن محتوا برای مخاطب مانند یک سفر شگفت‌انگیز باید باشد. یعنی از صفحه‌ای به صفحه دیگر برود تا بتواند تجربه بهتری کسب کند. بنابراین محتواهای مرتبط باید به یکدیگر لینک شوند. لینک داخلی سایت به گوگل نشان می‌دهد که صفحات از انسجام خوبی برخوردار هستند و لینک های خارجی نیز باعث ایجاد بک‌لینک می‌شوند که نقش مهمی در سئو دارند.

اما باید به این نکته توجه کنیم که لینک‌دهی به صفحاتی باشد که مطالبش مرتبط باشد و گوگل آنها را به علت ایجاد محتوای کپی و مطالب زرد جریمه نکرده باشد.

۵. به تگ‌ها توجه کنیم

گوگل برای پیدا کردن تصاویر از تگ  Alt و عنوان عکس استفاده می‌کند. تگ Alt هنگامی که عکس به صورت کامل بارگزاری نشده باشد نشان داده می‌شود. عنوان عکس نیز هنگامی که ماوس روی آن می‌رود نشان داده می‌شود.




جدیدترین نکات بازاریابی محتوا را در وبلاگ ما بخوانید


وبلاگ


 



رازدار شما خواهیم ماند

با افتخار اعلام می‌کنیم که بیش از  1000 مشتری با استراتژی‌های متفاوت به ما اعتماد نموده‌اند



 



با کارشناسان تولید محتوای ما صحبت کنید


تماس با ما
 

 
کرج ، میدان شاه عباسی ، مجتمع اداری امیر ، واحد ۷
02632400680
09122604310

کلیه حقوق این سایت برای کانون طراحان جوان محفوظ است.